Scipeáil chuig ábhar
Buaileann an chéad chabhlach tacsaí H2 de chuid Holland an bóthar

Buaileann an chéad chabhlach tacsaí H2 de chuid Holland an bóthar

Tá Noot Personenvervoer ar cheann de na hiompróirí paisinéirí is mó san Ísiltír le 1,200 tacsaithe, busanna beaga agus cóistí. Mar gheall ar chathair na Háige is réamhriachtanas í chun an flít a oibriú neodrach ó thaobh CO2 de le linn na tairisceana don tseirbhís. Go dtí seo, iompraíonn an t-iar-chabhlach bus tacsaí timpeall 15,000 paisinéir in aghaidh na bliana, de réir a fhigiúirí féin.

De bhreis ar an tiomáint cille breosla astaíochtaí nialasacha áitiúla, deirtear go raibh an Mirai i bhfabhar na tairisceana mar gheall ar fhad an umair ghearr thaitneamhach sa tseirbhís tacsaí.

Bhí ré ghearr an umair ar cheann de na cúiseanna gur roghnaigh an chuideachta tacsaí “Eco Taxi Wiesbaden” gluaisteáin hidrigine. Úsáideann an chuideachta dhá Cheall Breosla Hyundai iX35 anois. Tá aon tacsaithe déag hibrideacha Toyota agus samhail Tesla Tesla X ag an gcuideachta freisin.

Míníonn an t-oibreoir tacsaí Conrad Quaynor cén fáth nár eascair BEV breise leis na costais mar thoradh ar leathnú an éiceachórais. Dúirt Quaynor le hionadaithe na meán “go bhfaigheann cuideachtaí tacsaí lascaine le gnáth-mhonaróirí, ach nach bhfuil le gluaisteáin leictreacha fós”.

Maidir leis na custaiméirí, ní athraíonn aon rud ós rud é go socraíonn an bhardas na praghsanna iompair ar aon nós. Mar sin féin, feiceann Quaynor a éicea-chabhlach chun tosaigh ó thaobh na heacnamaíochta de - in ainneoin na bpraghsanna ceannaigh níos airde: “Leis na coigiltis breosla chomh maith le caitheamh agus cuimilt níos ísle carranna leictreacha, is féidir é seo a fhorchúiteamh. Agus fiú má tá díosal agus leictreachas ar an taobh céanna ag deireadh an lae, is fiú cosaint an chomhshaoil ​​é.

Alt roimhe seo Go gairid beimid in ann dramhaíl phlaisteach a thiontú ina bhreosla hidrigine
Alt seo chugainn Carranna Hidrigin Leictreacha Honda Clarity, Toyota Mirai, Nikola One Truck