Scipeáil chuig ábhar
1ú carr póilíní faoi thiomáint ag gás hho uisce Aireagóir Filipíneach Gluaisteán Cumhachta Uisce

1ú carr póilíní faoi thiomáint ag gás hho uisce Aireagóir Filipíneach Gluaisteán Cumhachta Uisce

Aireagóir Filipíneach de Ghluaisteán Uisce-Chumhachta

Gluaisteán Cumhachta Uisce 

Bliain shuntasach ab ea 1969 ar roinnt cúiseanna, lena n-áirítear concas spáis agus cibearspáis. Fiú agus an bhliain sin chonaic Neil Armstrong agus Buzz Aldrin ag siúl ar an ngealach, agus mar sin a rugadh an tIdirlíon nuair a chuaigh an t-incarnation is luaithe aige, Arpanet (Líonra Gníomhaireachta Tionscadal Taighde Ardteicneolaíochta) Roinn Cosanta na Stát Aontaithe, ar líne.
 
Sna hOileáin Fhilipíneacha, ba í 1969 an bhliain freisin a mhaíonn aireagóir Filipíneach gur thosaigh sé ag tincéireacht le coincheap réabhlóideach do thionscal na ngluaisteán. A smaoineamh: Cumhacht a thabhairt do ghluaisteáin ag úsáid hidrigine a dhíorthaítear ó ghnáthuisce.
 
Inniu, 30 bliain ina dhiaidh sin, tá an t-aireagóir Daniel Dingel ag tiomáint timpeall san aon charr uisce-chumhachta ar domhan, ag gearán fós go ndiúltaíonn oifigigh agus eolaithe rialtais Tagálaigis tacú lena aireagán.
 
Ag lucht páirceála Inquirer Dé Máirt seo caite, thaispeáin Dingel a “charr coincheapa” - Toyota Corolla dearg 16-chomhla leis an imoibreoir beag hidrigine a cheap sé a bhí ceangailte lena inneall dócháin inmheánaigh (ICE). Fuair ​​carr hidrigine an Daingean clúdach sna meáin ó dheireadh na 80idí nó mar sin, ach go dtí seo, níor paitinníodh agus rinneadh tráchtálú ar a aireagán go fóill. Chuir Dingel é seo i leith thionchar cuideachtaí ilnáisiúnta, mar shampla cuideachtaí ola. Teoiric comhcheilge ar fiú na X-Files í, b’fhéidir, ach más fíor smaoineamh Dingel, ansin tá an fhírinne i bhfad amach ann.

 
 
Dar leis, úsáideann a imoibreoir leictreachas ó cheallraí gluaisteán 12 bholt chun sáile nó gnáth-uisce sconna le salann a athrú go ocsaíd deoitéiriam nó uisce trom, a úsáidtear go príomha mar chuisnitheoir d’imoibreoirí núicléacha. Is iseatóp hidrigine é deoitéiriam le dhá oiread mais an ghnáth-hidrigine, agus táirgtear uisce trom nuair a chuirtear deoitéiriam in ionad na n-adamh hidrigine in H2O.
 
"Scoilteann an leictreachas ón gceallraí an t-uisce ina chomhpháirteanna hidrigine agus ocsaigine, agus is féidir an hidrigin seo a úsáid ansin chun inneall an ghluaisteáin a chumhacht. De ghnáth tógann sé teochtaí de thart ar 5,400 céim Fahrenheit chun hidrigin a ghiniúint ó uisce, ach anseo nílim ach ag úsáid gnáth-cheallraí 12 bholta, ”a mhaígh sé.
Ar ndóigh, is é an rún atá taobh thiar d’aireagán Dingel - agus an cineál éilimh a thugann ar dhaoine é a dhíbhe mar chíréib agus charlatan, díreach mar is féidir imoibriú ceimiceach den chineál seo a úsáid trí ghnáth-cheallraí gluaisteán a úsáid. Déanta na fírinne, cé go bhfuiltear ag baint leasa as hidrigin mar bhreosla malartach inmharthana sna SA agus i dtíortha eile, ní bhaineann na fréamhshamhlacha seo úsáid as ICEanna ach innill cille breosla, ná ní ritheann siad ar ghnáthuisce ach ar hidrigin leachtach.
 
Mar shampla, nocht DaimlerChrysler sna SA i mí an Mhárta an NECAR 4 (New Electric Car) faoi thiomáint hidrigine, atá bunaithe ar dhlúthcharr Mercedes-Benz A-aicme.
 
Sna gluaisteáin cille breosla seo, níl san uisce ach fotháirge den imoibriú idir hiain hidrigine agus ocsaigine, a tháirgeann an leictreachas chun inneall an ghluaisteáin a rith. Sa chiall seo, is é an próiseas cille breosla droim ar ais fionnachtain an Daingin. Éilíonn Dingel freisin gur féidir lena imoibreoir oibriú le haon charr ICE-bhunaithe.
 
Dúirt Dingel go bhfuil sé beartaithe ag roinnt infheisteoirí ó Taiwan a gcarr a thráchtálú agus cabhrú leis paitinn idirnáisiúnta a fháil.
 
Aireagán eile
Sna hOileáin Fhilipíneacha, tá an Daingean i gcomhpháirtíocht le Cobis Clean Cars le haghaidh aireagáin eile a thaispeánann a charr hidrigine - an chóireáil sreabhán leictreamaighnéadach (EMF) mar a thugtar air. Cé go bhféadfadh sé seo a bheith cosúil le rud éigin as Voltes V, deirtear go raibh EMF díorthaithe ó phlandaí mar okra, saluyot, ampalaya, langka, agus lile uisce.
 
Ceaptar go bhfeabhsóidh an chóireáil seo feidhmíocht agus saol ola innill ghluaisteáin toisc go dtáirgeann sí “maighnéad aeir” chun frithchuimilt a laghdú go nialas beagnach.
 
Mar sin, an bhfuil an carr hidrigine seo a cheap Tagálaigis fíor, agus an luath a thiomáinfidh an smaoineamh seo na carranna atá á dtiomáint againn? Sin an aisling a choinnigh an Daingean beo le 30 bliain. > Joey G. Alarilla)

HHO Kit Rith Loingseoireachta 2 Lá Ar Uisce HHO HYBRID CAR

+ Peitril + Díosal ag sábháil breosla 30%. An Kit HHO is Fearr Do Do Ghluaisteán, Trucail Nó Long. Fit SAOR IN AISCE! Loingseoireacht DHL ar fud an domhain 2 lá SAOR IN AISCE. Le haghaidh tuilleadh faisnéise lean an nasc https://hhokit.ie

Tá ár dTeicneolaíocht HHO Hidrigin cruthaithe chun Costais Breosla a Ísliú 20% - 40%+ nó níos mó, Míleáiste a Mhéadú, agus Cuidigh leis an gComhshaol! Ach tá níos mó ...

Tabharfaidh tú faoi deara freisin Teochtaí Inneall Íochtarach, Luasghéarú Níos Gasta, agus is Fearr ar fad, Ní dhéanann sé dochar do bharántas do charranna! https://hhokit.ie